Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфата прекъсва по някаква причина??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфата прекъсва по някаква причина??

    Здравейте колеги, появи се проблем а Алфичката (1.8 8v , '93). Когато работи на празен ход пекъсва, в смисъл сякаш двигателя спира да работи за половин секунда и после пак си работи. Същото се получава и когато подам по рязко газ в ниски обороти, сякаш се дави, но не гасне? Закарах я на "доктор" и там провериха всичко. Имам предвид: свещи, кабели, бубини, компютър, датчици, ламбда сонда, цялата електроника, смених един чип, които се намира под бубината, пооправи се за малко и после пак започна да си пее старата песен! Прекъсва си и като е студена и като е загряла? Просто не знам какво да я правя вече (без продажба ) . Идеята ми е следната: дали може, понеже бенз. помпа доста вие, прекъсването да идва от неревномерно налягане на горивото?
    Преди да са ме насолили, искам да кажа че не разбирам и просто това ми дойде на акъла.

  • #2
    Първоначално публикувано от vixun Покажи съобщение
    Здравейте колеги, появи се проблем а Алфичката (1.8 8v , '93). Когато работи на празен ход пекъсва, в смисъл сякаш двигателя спира да работи за половин секунда и после пак си работи. Същото се получава и когато подам по рязко газ в ниски обороти, сякаш се дави, но не гасне? Закарах я на "доктор" и там провериха всичко. Имам предвид: свещи, кабели, бубини, компютър, датчици, ламбда сонда, цялата електроника, смених един чип, които се намира под бубината, пооправи се за малко и после пак започна да си пее старата песен! Прекъсва си и като е студена и като е загряла? Просто не знам какво да я правя вече (без продажба ) . Идеята ми е следната: дали може, понеже бенз. помпа доста вие, прекъсването да идва от неревномерно налягане на горивото?
    Преди да са ме насолили, искам да кажа че не разбирам и просто това ми дойде на акъла.
    Ако наистина с "докторът" сте проверили качествено всичко това, което казваш - щяхте да сте намерили проблема според мен. Проверете хубаво буксите! На комутаторите ("чиповете" под бобините) и на бобините!
    Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
    Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
    Thank you, VFTI, thank you!

    Comment


    • #3
      Ако помпата ти вие значи имаш запушен горивен филтър. Ако наистина всичко е коректно проверено просто смени този горивен филтър и виж резултата. Със запушен горивен филтър не би трябвало да може и да се форсира.
      Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

      Comment


      • #4
        А кой майстор тия провери?? И колко пари ти взе...


        Аз залагам, че от някъде смуче въздух
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
          А кой майстор тия провери?? И колко пари ти взе...


          Аз залагам, че от някъде смуче въздух
          Аз пък не съм си купил боб ..ще ходя до пазара и след това ще хвърля, да видим кво ще излезе)
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Petronii Покажи съобщение
            Ако помпата ти вие значи имаш запушен горивен филтър. Ако наистина всичко е коректно проверено просто смени този горивен филтър и виж резултата. Със запушен горивен филтър не би трябвало да може и да се форсира.
            Помпата си вие, защото е за смяна, а горивния филтър е на 1000 км, затова го смених, аз мислех че е от него. В дебитомера имаше изгоряло съпротивление, но го смениха.
            Цялото това деиствие се развива в лицензиран сервиз на Бош.

            Единият комутатор (мерси на Wolfy) беше заминал, сега е сменен.
            Last edited by vixun; d.m.y г., 18:43.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
              А кой майстор тия провери?? И колко пари ти взе...


              Аз залагам, че от някъде смуче въздух
              При мен работеше неравномерно /като трактор/ и менеше оборотите. Всички си мислехме,че смуче въздух от някъде и се оказа точно това. Беше се извадило едно малко маркуче иззад изпускателния колектор /металния или пластмасовия/ и от там смучее въздух. Препипай пак всички маркуче дали са на мястото си и дали не са нацепени.
              Ако това не помогне прати Лс на Mimo Uzunov и той ще помогне.
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • #8
                Само не разбрах какви са залозите. Ако е нещо смислено да заложа и аз!
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #9
                  Е с новият комутатор как е? А със смененото съпротив ление? Май трпбва да си смениш и "доктора" или колата.
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                  Comment


                  • #10
                    Хвърлих боб и показа - при повечето се получава така)
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      Като е за смяна помпата кво пишеш само глупости, че колегите да хвърлят боб и да пускат тото за теб.
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                      Comment


                      • #12
                        .

                        какво сте го захапали момчето,ако нямате какво да кажете и с какво да му помогнете горе, в дясно на монитора има един хикс на червен фон,натиснете ляв бутон на мишката върху него.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Petronii Покажи съобщение
                          Като е за смяна помпата кво пишеш само глупости, че колегите да хвърлят боб и да пускат тото за теб.
                          Колега ,давай го по-леко. Това,че се бъзикаме ,не променя факта ,че човека е написал:- Не разбирам и питам!
                          Колега- VIXUN , ако искаш обади се -може и да ти помогна.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • #14
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                            Comment


                            • #15
                              Все си мисля че като знаеш за един проблем отстрани го и просължавай по веригата
                              ако няма налягане на инжекторите какво правим
                              препюват и от там нестабилна работа на мотора и бедна смес от което му се ебава майката
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment

                              Working...
                              X